הצטרפו לסטודיו
פילאטיס כדרך לחיים, פילאטיס אימון משקם לגוף, לנפש ולתודעה!


הצטרפו לאקדמיה
חושבים להפוך אהבה למקצוע? בואו לבדוק מסלולי הכשרה!






המכשירים כוללים מערכות קפיצים בעלות דרגות קושי, המותאמות באופן אישי. הפעילות כוללת תנועות המניעות את הקפיצים, ומסייעות בייצוב מפרקתי והנעת השרירים באופן מתואם וטבעי. מכשירי הפילאטיס מיישמים את עקרון ההתנגדות . העבודה עם דרגות קושי שונות של הקפיצים מאפשרת שליטה על עומסים בזמן התרגול ובכך ניתן למנוע לחץ מיותר על מפרקים. ההתנגדות הקפיצית מביאה לטווח תנועה מלא של השריר ובכך מאריכה ומחזקת אותו . כמו כן, מתבצעת הפעלה של שכבת השרירים העמוקה ביותר הקרובה לשלד ובכך למעשה מחטבת, מייצבת ושומרת על המפרקים ועל הגוף כולו. מרבית התרגילים מתבצעים בישיבה או שכיבה להשגת שליטה מלאה בגוף.
מתאימה לכולם גברים כנשים כל אדם בכל גיל ומצב גופני. מגיל 10 ועד גיל 100.
מאחר והשיטה מתאימה את עצמה ליחיד ניתן לגלות בשיעור פילאטיס אחד רקדנים וצעירים לצד מבוגרים המבקשים אימון למניעת כאבים . לשיטה תוצאות יוצאות דופן בקרב מגוון רחב של לקוחות ומצב גופני ומכאן ייחודה בהתאמתה ליחיד.פילאטיס כשיטת התעמלות מתאימה לכולם גברים כנשים , כל אדם בכל גיל ומצב גופני. מאחר והשיטה מתאימה את עצמה ליחיד ניתן לגלות בשיעור פילאטיס אחד רקדנים או, צעירים לצד מבוגרים המבקשים אימון למניעת כאבים . ניתן לראות תוצאות יוצאות דופן בקרב מגוון רחב של לקוחות ומצב גופני ומפה הייחודיות של השיטה בהתאמתה ליחיד. מה מקנה התרגול בשיטה ? גוף וחזות ארוכה ע"י: יצירת איזון בין חיזוק השריר והגמשתו. עבודה על מרכז מאוחד – בטן גב תחתון ואגן. שיפור הקואורדינציה ואיזון הגוף ע"י חיבור התודעה לתנועה. שחרור מפרקים והמרצת מחזור הדם. מניעת פגיעה ועזרה בשיקום פציעות בעמוד שדרה מצוואר ועד לגב תחתון . הפגת מתחים .
שיטת הפילאטיס פותחה ע"י ג'וזף  הורבוטוס פילאטיס  בתחילת דרכה נקראה Contrology - תנועות טבעיות אשר המוח והגוף מתאגדים להשגת אימון גופני זורם ויעיל . השיטה עוסקת בהארכת השרירים תוך כדי חיזוקם והגמשתם,  השיטה מתאימה לכל אדם בכל גיל ומצב גופני ומשלבת יסודות משיטות אימון מערביות ומזרחיות. העקרונות החשובים אשר שולבו בשיטה הנם הנשימה המביאה למודעות ולשליטה בגוף ובדיוק התנועה. Physical fitness is the first requisite of happiness"
מה מקנה התרגול בשיטת פילאטיס ?
שיפור הקואורדינציה ואיזון הגוף ע"י חיבור התודעה לתנועה. כוח. תנועתיות - תנועה זורמת ויעילה. מנח גוף וחזות ארוכה מאימון מאוזן בין חיזוק השריר והגמשתו.
התחדשות מנטלית ורוחנית. מודעות עצמית. בטחון עצמי. שימור התנועה החייתית. חיבור בין גוף נפש ותודעה. עבודה על מרכז מאוחד – בטן גב תחתון ואגן.
שחרור מפרקים והמרצת מחזור הדם. מניעת פגיעה ועזרה בשיקום פציעות בעמוד שדרה מצוואר ועד לגב תחתון . הפגת מתחים . איכות חיים משופרת.

השאר/י פרטיך או חייג/י אלינו 072-2160615 ונשמח לחזור בהקדם